Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne alan öğrenciler ve aileleri için bir tebrik mesajı yayımladı.
Sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulunan Vali Şıldak, öğrencilerin tatil dönemini verimli geçirmelerini temenni ederek, sağlıklı, mutlu ve keyifli bir yaz tatili diledi.
Vali Şıldak mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Bugün karne heyecanını yaşayan sevgili öğrencilerimizin mutluluğunu paylaşıyorum.
Eğitim-öğretim yılı boyunca emek veren, gayret gösteren sevgili öğrencilerimize, fedakârca görev yapan değerli öğretmenlerimize ve kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum.
Sevgili çocuklar; şimdi dinlenme, kitap okuma, yeni deneyimler kazanma ve sevdiklerinizle güzel vakit geçirme zamanı…
Hepinize sağlıklı, mutlu ve keyifli bir yaz tatili diliyorum.”

0 Yorum